Plan Pracy Rady Gminy

 

PLAN PRACY NA 2010 ROK

I KWARTAŁ

1) Ocena przygotowania gminy do realizacji zadań inwestycyjnych w 2010r.
2) Ocena funkcjonowania Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2009r.
3) Realizacja ustawy o odpadach przez Urząd Gminy.
4) Ocena wydatków Ośrodka Kultury i Bibliotek za 2009r.
5) Sprawy bieżące.


II KWARTAŁ

1) Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2009r. oraz udzielenie lub nie udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy.
2) Informacja dotycząca realizacji prac związanych z opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
3) Informacja dotycząca pozyskanych środków unijnych przez Urząd Gminy i jednostki zadaniowe.
4) Sprawy bieżące.


III KWARTAŁ

1) Przebieg i realizacja zadań inwestycyjnych w 2010r.
2) Zaopiniowanie wykonania budżetu gminy za I półrocze 2010r.
3) Funkcjonowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy.
4) Przyjęcie sprawozdania o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Juchnowiec Kościelny za poprzedni rok szkolny.
5) Sprawy bieżące.


IV KWARTAŁ

1) Ocena realizacji zadań inwestycyjnych w 2010r.
2) Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy.
3) Informacja Wójta Gminy i Przewodniczącego Rady Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych.
4) Przyjęcie budżetu gminy na 2011r.
5) Przyjęcie planów pracy na 2011r. oraz sprawozdań z działalności za 2010r. Rady Gminy i Komisji Rady.
6) Sprawy bieżące.

 


 

PLAN PRACY NA 2009 ROK

I KWARTAŁ

1) Ocena przygotowania gminy do realizacji zadań inwestycyjnych w 2009r.
2) Ocena funkcjonowania Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2008r.
3) Realizacja ustawy o odpadach przez Urząd Gminy.
4) Sprawy bieżące.


II KWARTAŁ

1) Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008r. oraz udzielenie lub nie udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy.
2) Informacja dotycząca realizacji prac związanych z opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
3) Informacja dotycząca pozyskanych środków unijnych przez Urząd Gminy i jednostki zadaniowe.
4) Sprawy bieżące.


III KWARTAŁ

1) Przebieg i realizacja zadań inwestycyjnych w 2009r.
2) Zaopiniowanie wykonania budżetu gminy za I półrocze 2009r.
3) Funkcjonowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy.
4) Ocena działalności placówek oświatowo-wychowawczych na terenie Gminy.
5) Sprawy bieżące.


IV KWARTAŁ

1) Ocena realizacji zadań inwestycyjnych w 2009r.
2) Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy.
3) Informacja Wójta Gminy i Przewodniczącego Rady Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych.
4) Przyjęcie budżetu gminy na 2010r.
5) Przyjęcie programu oraz preliminarza wydatków Gminnej Komisji Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2010r.
6) Przyjęcie planów pracy Rady Gminy i Komisji Stałych Rady na 2010r. oraz sprawozdań z działalności za 2009r.
7) Sprawy bieżące.

 


 

PLAN PRACY NA 2008 ROK.

I KWARTAŁ

1) Przyjęcie sprawozdania z działalności Rady Gminy za 2007 rok.
2) Ocena przygotowania Gminy do realizacji zadań inwestycyjnych w 2008 roku.
3) Ocena funkcjonowania GKRPA za 2007 rok.
4) Realizacja ustawy o odpadach przez UG.
5) Sprawy bieżące.


II KWARTAŁ

1) Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu za 2007 rok oraz udzielenie lub nie udzielenie
absolutorium Wójtowi Gminy.
2) Informacja dotycząca realizacji prac związanych z opracowaniem planu zagospodarowania przestrzennego.
3) Przebieg i realizacja zadań inwestycyjnych w 2008 roku.
4) Funkcjonowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy.
5) Sprawy bieżące.


III KWARTAŁ

1) Informacja dotycząca pozyskanych środków unijnych przez Urząd Gminy i jednostki zadaniowe.
2) Ocena działalności placówek oświatowo-wychowawczych na terenie Gminy.
3) Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy.
4) Zaopiniowanie wykonania budżetu gminy za I półrocze 2008 roku.
5) Sprawy bieżące.


IV KWARTAŁ

1) Ocena realizacji inwestycji za 2008 rok.
2) Informacja Wójta Gminy i Przewodniczącego Rady Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych.
3) Przyjęcie budżetu Gminy na 2009 rok.
4) Przyjęcie sprawozdania z działalności Rady Gminy i Komisji Stałych Rady Gminy za 2007r.
5) Przyjęcie planu pracy Rady Gminy i Komisji Stałych na 2009 rok.
6) Przyjęcie harmonogramu pracy i preliminarza wydatków dotyczących  pracy GKRPA.
7) Sprawy bieżące.

 


PLAN PRACY NA 2007 ROK.

I KWARTAŁ

 


1) Przyjęcie budżetu gminy na 2007r.
2) Przyjęcie sprawozdania z działalności Rady Gminy, Komisji Rewizyjnej i komisji stałych Rady Gminy za 2006r.
3) Informacje dotyczące zimowego utrzymania dróg na terenie gminy.
4) Ocena funkcjonowania GOKiS w Juchnowcu Kościelnym za 2006r.
5) Ocena funkcjonowania GKRPA za 2006r.
6) Sprawy bieżące.

II KWARTAŁ


1) Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu za 2006r. oraz udzielenie lub nieudzielenie absolutorium Wójtowi Gminy.
2) Ocena stanu organizacyjnego i technicznego Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy.
3) Plan zagospodarowania przestrzennego.
4) Przebieg i realizacja zadań inwestycyjnych w 2007r.
5) Ocena stanu zagospodarowania budynków komunalnych na terenie Gminy.
6) Sprawy bieżące.

III KWARTAŁ


1) Funkcjonowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy.
2) Informacja dotycząca funkcjonowania pomocy unijnej i z budżetu państwa.
3) Ocena działalności placówek oświatowo-wychowawczych na terenie Gminy.
4) Ocena aktualnego stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny.
5) Zaopiniowanie budżetu gminy za I półrocze 2007r.
6) Ocena funkcjonowania GOPS za I półrocze 2007r.
7) Sprawy bieżące.

IV KWARTAŁ


1) Przyjęcie budżetu gminy na 2008r.
2) Przyjęcie sprawozdania z działalności Rady Gminy za 2007r. i komisji stałych Rady Gminy
oraz przyjęcie planów pracy Rady Gminy i komisji stałych na 2008r.
3) Przyjęcie harmonogramu pracy i preliminarzu wydatków dotyczących pracy GKRPA
na 2008r.
4) Ocena realizacji inwestycji za 2007r.
5) Informacja Wójta Gminy i Przewodniczącego Rady Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych.
6) Sprawy bieżące.

Metryka strony

Udostępniający: Przewodniczący Rady

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Korpacz

Wprowadzający: Dorota Korpacz

Data wprowadzenia: 2009-01-19

Data modyfikacji: 2010-01-11

Opublikował: Dorota Korpacz

Data publikacji: 2009-01-19